خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قصرشیرین خبر داد؛

روزانه هزار تن از مناطق عملیاتی و یادمان ها می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: با شروع تعطیلات نوروزی تاکنون روزانه هزار تن در قالب کاروان های راهیان نور و انفرادی، از مناطق عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس این شهرستان دیدن می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۲۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
سرهنگ مرادعلی حسنی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قصرشیرین اظهار کرد: جبهه شهید بهشتی، نمایشگاه جلوه های ایثار، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، نقطه صفر مرزی خسروی، مناطق سومار، نفت شهر و گیسکه، بوستان بسیج، بیمارستان مخروبه قصرشیرین، مزار شهیدان گمنام در پارک شاهد (سیب) و محورهای عملیاتی از جمله مناطقی است که راهیان نور در قصرشیرین از آن دیدن می کنند.
وی اظهار کرد: ظرفیت اسکان روزانه برای 100 تن در قصرشیرین در مهمانسرای خسروی برای راهیان نور در قالب کاروانی وجود دارد و امکانات و تدابیر لازم در این راستا اتخاذ شده است.
وی گفت: در مناطق عملیاتی و مکان هایی که برای بازدید راهیان نور تعیین شده یک نفر به عنوان راوی جنگ و دوران دفاع مقدس برای کاروان های راهیان نور حضور دارد تا خاطراتی از رویدادهای جنگ و نحوه عملیات های دفاع مقدس در جبهه های این شهرستان را برای بازدیدکنندگان روایت کند.
فرمانده بسیج سپاه قصرشیرین افزود: نمایشگاه جلوه های ایثار در ورودی قصرشیرین از سمت سرپل ذهاب بیشترین بازدیدکنندگان راهیان نور را در این شهرستان به خود اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: بزرگتری
ارسال نظرات