مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

برای ارتقاء بهره وری باید به سوی ایجاد سازمان یادگیرنده حرکت کنیم

برای ارتقاء بهره وری باید به سوی ایجاد سازمان یادگیرنده حرکت کنیم زیرا که تمامی سیستم های اداری در حال تغییر و تحول هستند و همگامی با تحولات روز دنیا نیازمند یادگیری است.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۵۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار نوروزی با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک سال جدید گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در فرهنگ سازی برای تولید و اشتغال دارد و از این لحاظ پایه و اساس تحقق شعار سال، مدارس می باشد.

مرتضی تمجیدی افزود: دانش آموزان ما باید به این امر واقف باشند که ایجاد اشتغال از عهده یک نهاد خارج است و باید همه نهادها، دستگاه ها و مردم در امر اشتغال همکاری داشته باشند.

وی در ادامه تربیت دانش آموزان کارآفرین را جزو اهداف آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: انتظار عموم مردم این است که مجموعه نهاد تربیتی، در خدمت ایجاد فرهنگ مشارکت و همکاری بین مردم و نهادها باشد و بتواند دانش آموزان قوی و کارامد تربیت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بهره وری را ضرورتی جهت بهبود سیستم اداری کشور عنوان کرد و گفت: با ارتقاء بهره وری و نیازسنجی از خانواده ها خواهیم توانست خدمات بهتر و مطلوبتری ارائه کنیم و این امر در صورتی امکانپذیر خواهد شد که کارها به موقع و درست انجام پذیرد.

این مقام مسئول با یادآوری مزایا و آثار یادگیری و آموزش عنوان کرد: برای ارتقاء بهره وری باید به سوی ایجاد سازمان یادگیرنده حرکت کنیم زیرا که تمامی سیستم های اداری در حال تغییر و تحول هستند و همگامی با تحولات روز دنیا نیازمند یادگیری است.

تمجیدی ضمن تقدیر از فعالیتهای کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: قوت و ترقی ادارات آموزش و پرورش موجب تقویت مدارس خواهد شد و ارتقاء انگیزه خدمت رسانی در کارکنان، موجب افزایش سطح رضایت مردم نیز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا در سال جدید گفت: انسان به امید زنده است و نباید عده ای به بهانه انتقاد از دولت، موجب نا امیدی و دلسردی مردم شوند زیرا که ناامیدی پایه انهدام جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ضرورت نقد واقع بینانه عملکرد دولت گفت: دولت تدبیر و امید تلاش های ارزنده ای در زمینه اقتصاد و دیپلماسی انجام داده و توانسته اقتصاد را از مسیر فروپاشی به سمت بازسازی بازگرداند هر چند تا رسیدن به مرز ایده آل فاصله وجود دارد اما نباید فراموش کنیم که زمانی اجماع جهانی علیه ایران بود و امروز این فضا به سمت تفاهم پیش می رود.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان آبادانی و پیشرفت و آزادی کشور را در گرو حضور مردم در صحنه دانست و اضافه کرد: با ایجاد امید در بین مردم و ارائه واقعیت های جامعه به آنان، باید کشور را به سمت پویایی و نشاط حرکت دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار