مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان - قزوین فعال است

برای کاهش حوادث جاده ای را در محور ها مواصلاتی در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان – قزوین، ۲۰ دوربین ثبت تخلف فعال می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۶۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در سیزدهم فروردین ماه سالجاری۳۱۳ هزار و ۱۶۱ خودرو در جاده های استان زنجان تردد کردند.

ایرج دست نشان افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاسیزدهم فروردین ماه سالجاری ۷ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۶۴ خودرو در جاده های استان زنجان ترددکردند.

وی در ادامه اظهار داشت: طی این بازه زمانی زمانی وسایل نقلیه سبک ۸۷ درصد ووسایل نقلیه سنگین ۱۳ درصد تردد ها در جاده های استان زنجان را به خوا اختصاص داده و سرعت غیر مجاز پنج درصد ،سبقت غیرمجاز ۱درصد وفاصله غیر مجازهم ۱۶ تخلفات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: با تلاش همه ارگان ها بخصوص پلیس راه استان در تلاش هستیم دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم

دست نشان تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

وی افزود: ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار