خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
مسئول اردویی ناحیه سپاه امام علی(ع) خبر داد:
سرگرد نصیری گفت: نوروز امسال بیش از 800 نفر از خانواده های شرق اصفهان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مسئول اردویی ناحیه سپاه امام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج، از اعزام 13 اتوبوس در قالب طرح خانوادگی به راهیان نور خبر داد و گفت: از 800 نفر اعزامی به جنوب در نوروز 96، بیش از 150 نفر با خودروی شخصی و تعداد باقی مانده در قالب 13 اتوبوس در مناطق شش گانه به راهیان نور اعزام شدند.
 
سرگرد علی نصیری با اشاره به اعزام 550 نفر خواهر به این سفر معنوی اظهار کرد: اردوی راهیان نور باعث احیای روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در جامعه می‌شود و در این رابطه خواهران پیشتاز در سفر راهیان نور بودند.
 
 
وی افزود: عمده برنامه‌های انجام شده برای کاروان‌های راهیان نور بسته فرهنگی بوده که حاوی بسته‌های معرفی شهدا برای هر کاروان بود که در اختیار زائران قرار گرفت.
 
مسئول اردویی ناحیه بسیج شرق اصفهان با بیان اینکه امسال 50 درصد افزایش اعزام به راهیان نور را شاهد بودیم، اذعان کرد: تعداد بسیاری از اعضای اعزامی برای مرتبه اول به این سفر رهسپار شدند که نشان از پررنگ شدن روحیه شهادت طلبی در بین نسل چهار و پنجم انقلاب است.
 
وی با اشاره به اینکه پنج تاریخ برای اعزام در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: اعزام از 1 فروردین در قالب 2 اتوبوس آغاز شد و در مراحل دیگر نیز خانواده ها در قالب گروهی و شخصی به مناطق با معرفی نامه ناحیه بسیج، به جنوب اعزام شدند و آخرین مرحله نیز با اعزام 7 اتوبوس در تاریخ 9 فروردین پایان یافت.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار