عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه مطرح کرد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: 60 مسجد و حسینیه در شهرستانهای تربت حیدریه و رشتخوار اماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۰۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
 حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در مراسم معنوی اعتکاف از روز ۱۴ فروردین در شهرستانهای تربت حیدریه و رشتخوار آغاز می شود و علاقمندان به حضور می توانند با مراجعه به مساجد و حسینیه های مشخص شده اقدام کنند.
 
وی ظرفیت پذیرش معتکفین در مساجد جامع را محدود دانست و افزود: با توجه به استقبال چشم گیر معتکفین برای حضور در مساجد جامع به خصوص برای خواهران، بعد از تکمیل ظرفیت مابقی معتکفین می توانند به مساجد دیگر سطح شهر مراجعه کنند.
 
فاطمیان ظرفیت معتکفین مسجد جامع تربت حیدریه را ۱۷۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: مسجد مهدیه واقع درمیدان شهدا، مسجد امام حسن مجتبی(ع) در رضا شهر ویژه معتکفین خواهر است و مساجد امام خمینی(ره) در چهارراه حسنی، مسجد فولاد در میدان امام علی(ع) و همچنین مسجد امام حسن مجتبی(ع) در کوی گلچین میزبان معکفین برادر می باشد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه از اقامه نماز‌های پنج‌گانه به جماعت، دعا و مناجات، پرسش و پاسخ دینی، تشکیل حلقه‌های معرفتی، محفل انس با قرآن، مدیحه‌سرایی و عزاداری بعنوان بخشی از برنامه های اعتکاف در مساجد و حسینیه ها یاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها