خبرهای داغ:
جام نوروز با شرکت ۱۸ نفر از دوستداران شطرنج در دبیرستان شهید منصوری از طرف اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۱۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، با فرا رسیدن برخی مناسبت ها، کلید جام ورزشی در جرقویه علیا زده می شود تا به این بهانه، حضور پر شور جوانان ورزشی و پرتوان جرقویه ای فراهم شود. جام شطرنج یکی از ورزش های مورد علاقه جوانان و نوجوانان حسن آبادی محسوب می شود که هر ساله از ابتدای سال جدید تا اواسط تعطیلات ۱۳ روزه عید، هر چند محدود و ساده ولی با نشاط بسیار برگزار می شود.

جوانان در گروه های دو نفری به رقابت جانانه می پردازند تا یک نفر برترین جام نوروز شود و بر سکوی پیروزی بایستد.

امسال نیز مسابقات در ایام نوروز ۹۶ با عنوان جام نوروز و با شرکت ۱۸ نفر از دوستداران بازی شطرنج از کل منطقه جرقویه برگزار شد و طی این ۷ روز، ۹۰ بازی انجام گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه با ابراز خرسندی از حضور باشکوه جوانان در مسابقات، گفت: این بازی به دلیل نداشتن محدودیت در مکان، هزینه زیادی نداشته و نیاز به محیط خاص برای جام نوروز ندارد و در این خصوص می توان از پتانسیل جوانان دوستدار شطرنج به بهترین شیوه بهره برد.

جمشیدی شطرنج را به عنوان یکی از رشته های تخصصی نام برد و افزود: به دلیل اینکه تخصص یکی از موارد مهم در ورود افراد به بازی شطرنج است، طی این دوره مسابقات شاهد حضور جوانان تا افراد میان سال بودیم که به نوبه خود، جالب توجه است.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز پایان بخش این دوره از مسابقات بود، اظهار کرد: هدف عمده ما در برگزاری مسابقات با این سبک برگزاری، ایجاد شور و نشاط در بین مردم مناطق محروم است و قطعا با حمایت مسئولان می توان در زمینه باشکوه برگزار شدن این دوره جام های مناسبتی گام برداشت.

اسامی منتخب پس از پایان رقابت:

-ابراهیم صادقی نفر اول

-علی محمدی نفر دوم

-وهب ابراهیم زاده نفر سوم

-اکبر محمدی نفر چهارم

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار