خبرهای داغ:
خواهر شهید عبدالحسین شریفی:

کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند خون شهدا را پایمال می‌کنند/ ضرورت افزایش تلاش قوای مقننه و مجریه برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خواهر شهید عبدالحسین شریفی گفت: کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند بدانند که با این حرکت خون شهدا را پایمال می‌کنند چون با این حرکت به استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد می‌سازند.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۳۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند خون شهدا را پایمال می‌کنند/ ضرورت افزایش تلاش قوای مقننه و مجریه برای تحقق اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، منیژه شریفی خواهر شهید عبدالحسین شریفی ابراز داشت: شرکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا شرکت آنان در انتخابات به منزله حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

وی مردم را پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور در انتخابات یعنی تبلور استقلال داخلی و اعلام مخالفت با دخالت بیگانگان در امور کشور.

خواهر شهید عبدالحسین شریفی افزود: کسانی که نسبت به برگزاری انتخابات بی‌اهمیت هستند و یا در آن شرکت نمی‌کنند بدانند که با این حرکت خون شهدا را پایمال می‌کنند چرا که شهدا برای حفظ استقلال کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از رهبر مملکت اسلامی جان خود را به خداوند تقدیم کردند و کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند با این کار به استقلال کشور و نظام خدشه وارد می‌سازند.

شریفی با اشاره به شعار سال 1396 یعنی «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» بیان داشت: با توجه به شعاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس نیازهای جامعه انتخاب کردند، مسؤولان قوای مقننه و مجری باید بیش از پیش برای افزایش اشتغال و تولیدات و رونق تولیدات داخلی تلاش کنند.

وی ضمن انتقاد به سوء استفاده برخی از مسؤولان دولتی از بیت‌المال گفت: مسؤولان نباید اجازه سوء استفاده‌گری از بیت‌المال را به افراد بدهند و باید دست متجاوزان به بیت‌المال را از اموال عمومی مردم کوتاه کنند.

خواهر شهید شریفی ادامه داد: مسؤولان در سال جاری باید همراه با مردم الگوی اقتصاد مقاومتی را به چنان رشدی در کشور برسانند که هرگونه وابستگی اقصادی کشور ایران به سایر کشورها قطع شود.

شریفی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه واردات کالاهای خارجی به کشور تأثیر مثبتی بر اقتصاد کشور نمی‌گذارد و برعکس موجب وابستگی اقتصادی بیشتر به کشور‌های خارجی می‌شود، بیان داشت: جلوگیری از ورود کالاهای خارجی از جمله کارهایی است که مسؤولان کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید انجام دهند، بسیاری از کالاهای ایرانی کیفیت بهتری نسبت به کالاهای وارداتی دارند ولی به علت حجم زیاد واردات و پر شدن بازارهای داخلی با اجناس خارجی، حجم فروش تولیدات داخلی کاهش می‌یابد که این یعنی مرگ تدریجی تولیدات داخلی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار