خبرهای داغ:
شهردار قم با تقدیر از همراهی ارگان‌های نظارتی با شهرداری برای تقویت انسجام و هماهنگی در مدیریت شهری گفت: هماهنگی و همراهی که امروز شکل گرفته باید به عنوان یک فرصت برای رشد و پیشرفت شهر قم به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۴۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
هماهنگی مدیران استان فرصتی برای رشد و توسعه قم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در دیدار مدیران شهری با رئیس دادگستری استان قم، با اشاره به گزارشی از اقدامات شهرداری در سال 95 اظهار کرد: شهرداری براساس برنامه پنج ساله بودجه دو هزار میلیارد تومانی را به شورا ارائه داد که با احتساب فاینانس مترو این بودجه قریب به 4 هزار میلیارد تومان خواهد شد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم در مسیری قرار گرفته که در آینده بر محور نقشه راه حرکت خواهد کرد تا بتواند کمبودها و نیازمندی‌های شهر را برطرف کند.

وی ضمن تقدیر از همراهی ارگان‌های نظارتی با شهرداری برای تقویت انسجام و هماهنگی در مدیریت شهری خاطرنشان کرد: هماهنگی و همراهی که امروز شکل گرفته باید به عنوان یک فرصت برای رشد و پیشرفت شهر قم به کار گرفته شود.

شهردار قم با بیان اینکه مطالعات فاز اول و دوم پروژه باغ پرندگان انجام شده است اظهار کرد: این پروژه امسال اجرایی خواهد شد و به زودی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات لازم برای استقرار تله سیژ در قم خریداری شده است گفت: به زودی این مجموعه تفریحی نیز نصب و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

سقائیان‌نژاد با اشاره به طرح‌های تفریحی و گردشگری آکواریوم شهری، تله کابین و... گفت: در سال 95 بالغ بر 330 هکتار فضای سبز در شهر قم توسعه پیدا کرد و 450 هزار اصله درخت نیز کاشته شد.

وی با تاکید بر اقدامات شهرداری قم در حوزه فضای سبز و توسعه بوستان‌ها گفت: برنامه ایمن‌سازی بوستان‌ها به طور کامل اجرایی شد و 90 ست جدید بازی نیز برای بوستان‌ها خریداری شد.

شهردار قم به ایمن‌سازی آبنماهای شهری اشاره کرد و گفت: اکثر آبنماهای شهر قم ایمن نبود و خاموش بودند که ایمن‌سازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی به کلنگ‌زنی 10 مجموعه فرهنگی و تفریحی در شهر قم اشاره کرد و گفت: امسال ردیف‌های بودجه‌ای برای کمک به مساجد، کانون‌های فرهنگی و اقدامات این بخش اختصاص داده‌ایم.

ارسال نظرات