خبرهای داغ:

سه پروژه بهداشتی درمانی شاهین دژ بزودی در سال جدید کلید خواهد خورد

مدیر شبکه بهداشت و درمان در دیدار های جداگانه با امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی نیروی انتظامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین دژ از اخذ مجوز سه پروژه بهداشتی درمانی شهرستان شاهین دژ در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۵۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان شاهین دژ در دیدار با دکتر جبارزاده مدیرشبکه بهداشت و درمان اظهار نمود: شبکه بهداشت و درمان موفق ترین سیستم اجرایی شهرستان می باشد وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد عرصه سلامت شهرستان گفت: پرسنل زحمت کش بیمارستان و مرکز بهداشت با تلاش شبانه روزی خود توانسته اند بسیاری از بیماریهای و مشکلات بهداشتی درمانی مردم عزیز منطقه را حل نمایند .

عباسی فرماندار شهرستان نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان گفت: در سال گذشته اعتبارات بسیار چشم گیری در حوزه بهداشت و درمان جذب شده که این نشان از حمایت دولت مردان و تلاش مدیران و مسئولین شبکه بهداشت و درمان می باشد.

وی افزود: پروژه های در دست اجرا یکی از پتانسیلهای مهم توسعه و افزایش شاخصهای سلامتی شهرستان می باشد که انشاا... با بهره برداری از پروژه ها تاثیر آن به عینه مشاهده خواهد شد .

سرهنگ ظهریان فرماندهی منطقه انتظامی نیز ضمن حمایت از روند افزایش امنیت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اظهار نمود : نیروی انتظامی گام به گام با فعالان عرصه سلامت در تامین امنیت و سلامت جامعه همچون سالهای گذشته شبانه روز در تلاش و فعالیت خواهد بود.

وی افزود: مدیریت و مهندسی در روزهای چهارشنبه سوری و ایام تعطیلات نوروزی موجب کاهش صدمات ناشی از مواد محترقه شد بطوری که در شهرستان شاهین دژ تنها چهارمورد آن هم بسیار سطحی مشاهده گردید.

ویسی نژاد رئیس بنیاد شید و امور ایثارگران نیز ضمن تقدیر از حمایتهای شبکه بهداشت و درمان در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به خانواده های محترم شهدا و ایثارگران خواستار افزایش این تعاملات بسیار ارزنده به خانواده های شهدا بخصوص پدران و مادران شهدا در مناطق دور افتاده که اکثرا" کهولت سن را دارند شد.

دکتر جبارزاده مدیر شبکه با ارئه گزارشات به مسئولین شهرستان در خصوص نحوه ارائه خدمات در سال گذشته اظهار نمود : در سال گذشته شاخصهای بسیار قابل توجه ای از طرف واحدهای مختلف بهداشت و درمان استخراج شده که با فعالیت کارکنان شبکه بهداشت و درمان این تلاشها در سال جدید مستمر است و امیدواریم بتوانیم سلامت جامعه را در حد مطلوبی افزایش دهیم.

وی از دریافت سه مجوز احداث پروژه های عمرانی دیگری در عرصه سلامت شهرستان خبر داد و افزود : بزودی مرکز بهداشتی درمانی شهر #کشاورز و شهر #محمودآباد و هم چنین خانه بهداشت #آغجه_مسجد بطور کلی تخریب و احداث این پروژها کلید خواهد خورد وی در ادامه گفت: کلینگ تخصصی بیمارستان نیز بزودی افتتاح و مورد بهره برداری خواهد رسید که با راه اندازی این پروژه خدمات درمانی بسیار مناسبی در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت .

دکتر جبارزاده با اشاره به توسعه بیمارستان نیز گفت: این پروژه بزرگ نیز از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجرا می باشد که با اتمام این پروژه علاوه بر جذب نیرو و اشتغال زایی برای نیروهای تخصصی مشکلات درمانی شهرستان نیز مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات