نشست مشترک کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان با کارگروه بسیج اقتصادی با تعیین ۱۷ فروردین ماه به عنوان زمان نهایی امضاء تفاهمنامه تاسیس هلدینگ کشاورزی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۸۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اتاق زنجان در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان با کارگروه بسیج اقتصادی با اشاره به نقاط ضعف تفاهم نامه موجود خواستار رفع ابهامات این پیش نویس درپروسه زمانی موجود شد و اظهار داشت با توجه به پیگیریهای انجام شده و اهمیت تاسیس این کنسرسیوم باید با بازنگری در برخی از بندهای این پیش نویس به یک چشم انداز روشن در این خصوص دست یابیم.

جمیلی با اشاره به برخی از مغایرتهای قانونی در مفاد این تفاهمنامه افزود: با بازنگری کلی و عدم ورود به جزئیات و رفع این ابهامات روز هفدهم فروردین ماه این تفاهم نامه با حضور اعضاء امضاء خواهد شد.

وی در این نشست اظهار داشت: تنها وظیفه ما کمک به راه اندازی این هلدینگ است و ما نمی توانیم برای سرمایه گذاران آن تعیین تکلیف نمائیم از اینرو تمامی امضاء کنندگان تاسیس این شرکت باید با تمام بضاعت و ظرفیتهای خود مساعدت لازم را در این خصوص انجام دهند.

سرهنگ طهماسبی نیز در این جلسه خواستار ایجاد تسهیل در روند تاسیس این هلدینگ شد و گفت: ایجاد این کنسرسیوم تنها کمک به تولید، فراوری و بازاریابی است و هدف ما جلوگیری از انحراف این شرکت از مسیر اصلی می باشد.

گفتنی است، نشست مشترک کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان با کارگروه بسیج اقتصادی با تعیین ۱۷ فروردین ماه به عنوان زمان نهایی امضاء تفاهمنامه تاسیس هلدینگ کشاورزی به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست مقررشد هلدینگ کشاورزی استان زنجان تا ۱۶ اردیبهشت ماه تاسیس و راه اندازی شود.

ارسال نظرات