مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان:

متوسط مصرف روزانه ۱ میلیون ۶۸۰ هزار لیتری بنزین در استان می باشد

متوسط مصرف روزانه بنزین در تعطیلات نوروز ۱ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر بوده که این میزان درایام معمولی سال در حدود ۹۰۰ هزار لیتر می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۹۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین دردوره زمانی13 فروردین تا 26 اسفند 96 در استان خبر داد و گفت: میزان مصرف بنزین استان در ۱۸ روز تعطیلات نوروزی سالجاری ۲۱ میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۹ میلیون ۵۱۱ هزار لیتر بوده که این میزان مصرف ثبت شده استان حاکی از یک افزایش ۱۲ درصدی در مصرف بنزین بوده است.

محمود آقامحمدیان افزود: متوسط مصرف روزانه بنزین در تعطیلات نوروز ۱ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر بوده که این میزان درایام معمولی سال در حدود ۹۰۰ هزار لیتر می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: روند افزایشی مصرف در سایر فرآورده در ۱۸ روز تعطیلات نوروزی ادامه داشته بطوریکه مصرف نفتگاز سالجاری ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که نشان از یک افزایش ۲۲ درصدی و مصرف ینزین سوپر نیز درسالجاری ۴۱۸ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳۵۴ هزار لیتر که این قیاس مصرف نیز از یک افزایش ۱۸ درصدی حکایت دارد .

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان درانتها ضمن اظهار خرسندی از روند سوخترسانی در ایام تعطیلات نوروزی خاطر نشان شد که سوخترسانی به نحو مطلوبی دراستان صورت پذیرفته و در این ایام هیچگونه انتقاد و پیشنهاد یا مورد خاصی دال بر نارضایتی مسافرین نوروزی به منطقه واصل نگردیده است.

محمود آقا محمدیان درانتها ضمن اشاره به انجام مستمر طرح کنترل و نظارت نوروزی از جایگاهها عنوان داشت: سامانه پاسخگو ۰۹۶۲۷ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۴۹۶۲۷ بصورت ۲۴ ساعته آماده رسیدگی به انتقادات و مشکلات پیرامون مسائل سوخترسانی استان خواهد بود .

ارسال نظرات