خبرهای داغ:
با قرائت پیام معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور، پیکر مدیر کل محیط‌زیست فارس تشییع و بدرقه شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۱۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
معصومه ابتکار پیش از ظهر امروز در آیین تشییع پیکر حمزه ولوی مدیر کل محیط‌زیست فارس در پیامی اظهار داشت: محیط‌زیست عرصه فداکاری و از خودگذشتگی ست و دکتر ولوی تمام این شاخصه‌ها به علاوه صداقت و امانتداری را با خود به همراه داشت.

رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور تصریح کرد: دفاع از منافع ملی در محیط‌زیست با منافع برخی سودجویان در تقابل قرار واقع می شود و همین امر فعالیت در محیط‌زیست را به حرفه‌ای سخت و نیازمند جانفشانی بدل می‌کند.

وی با اشاره به حضو مدیر کل فقید محیط‌زیست فارس در موارد مختلف از قبیل حریق جنگل‌های پاسارگاد، ابراز داشت: در دوره مدیریت ایشان موفقیت‌های متعدد در بحث تالاب‌ها میسر شد.

ابتکار در پیام خود یادآور شد: وفات مدیر توانمند، اندیشمند و فداکار سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر حمزه ولوی سبب تالم و تاثر فراوان است چرا که او سابقه‌ای طولانی در فعالیت برای محیط زیست کشور داشت و از مدیرانی محسوب می‌شد که خدمات ارزشمندی به کشورش انجام داد.

به گزارش فارس، حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط‌زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت وی اهل شهرستان چرام کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکتری در رشته زیست‌شناسی (اکولوژی – جانوران دریا) از دانشگاه خرمشهر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها