خبرهای داغ:
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان فارس با اشاره به تخلف‌های صورت گرفته از سوی برخی کاندیداها در تبلیغات پیش از موعد انتخابات شوراها گفت: در تائید صلاحیت‌ها این تخلفات مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۱۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

محمدرضا رضایی کوچی  با اشاره به تخلف برخی کاندیداها در زمینه تبلیغات زودهنگام به روش‌های گوناگون اظهار داشت: کاندیداهایی که پیش از شروع زمان تبلیغات در فضای مجازی و ... به تبلیغات پرداخته‌اند دچار تخلف انتخاباتی شده و این مسئله در تائید صلاحیت آن‌ها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به مشکل شرعی و قانونی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تصریح کرد: به تمام فرمانداران و بخشداران استان و همکاران حوزه هیات نظارت در خصوص رصد تبلیغات زودهنگام برخی از افراد تذکر دادیم و به‌یقین هیات نظارت بر انتخابات با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد کرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در هفته آینده نشستی را با دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان خواهیم داشت تا با هماهنگی بیشتر از ایجاد تخلفات انتخاباتی جلوگیری کنیم، افزون بر اینکه همایشی نیز با حضور اعضای هیات نظارت بر انتخابات برگزار خواهیم کرد تا برای ایجاد انتخاباتی سالم، هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

رضایی در پاسخ به این پرسش که ممکن است برخی از مسؤولان از امکانات خود برای تبلیغ کاندیدای خاصی استفاده کنند، اظهار داشت: از افرادی که دارای مسؤولیت ویژه‌ای هستند تقاضا داریم که اشتباهی را مرتکب نشوند که شائبه دخالت در انتخابات از آن استنباط شود، چراکه دخالت بیجا در انتخابات موجب ناامیدی مردم خواهد شد.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بسیار مهم است و تمام مسؤولان استان باید در این راستا و حضور حداکثری مردم تلاش خود را انجام داده و یک فضای سالم را به وجود آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها