هاشمی گفت: در تعطيلات نوروزي امسال ۱۲۷ هزار گردشگر و زاير امام رضا(ع) در اين شهرستان اقامت كردند كه نسبت به پارسال ۲۵ درصد رشد نشان مي دهد.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۰۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نزديك به۶۰هزار گردشگر و زاير در اقامت گاه هاي بوم گردي ، مهمان سراي اداره ها و زاير سراها اقامت كردند و ۳۱ هزارو ۵۰۰ نفر نيز از مدرسه هاي شاهرود، بسطام و بيارجمند براي اسكان استفاده نمودند.

وی افزود: در تعطيلات نوروزي امسال ۱۲۷ هزار گردشگر و زاير امام رضا(ع) در اين شهرستان اقامت كردند كه نسبت به پارسال ۲۵ درصد رشد نشان مي دهد.

هاشمي گفت: بقيه گردشگران هم در مهمان پذيرها ، هتل آپارتمان ها وهتل هاي شاهرود و بسطام اقامت كردند.

فرماندار شاهرود از بازديد ۱۵۱ هزارو ۷۲۹ نفر از جاذبه هاي طبيعي و تاريخي اين شهرستان و رشد ۷۵ درصدي نسبت به پارسال خبرداد و گفت: نزديك به۸۷ هزار نفر از مجموعه تاريخي بسطام، آرامگاه شيخ ابوالحسن خرقاني و موزه شاهرود ديدن كردند و حدود۴۷ هزارو ۵۰۰ گردشگر هم از مناطق نمونه و روستاهاي هدف گردشگري بازديد نمودند.

وي بیان کرد: ديگر بناهاي تاريخي شاهرود هم پذيراي تعدادي ديگر از گردشگران بودند.

معاون استاندار سمنان گفت: در تعطيلات نوروزي امسال ۶۰هزار گردشگر هم از بازارچه صنايع دستي و سوغات نوروزي شاهرود بازديد و بيش از ۷۰۰ ميليون تومان خريد كردند.

هاشمي گفت: افزايش كيفيت محصولات بازارچه و نيز زيباسازي محل برگزاري نمايشگاه موجب شد تا فروش اين بازارچه نسبت به پارسال ۱۲درصد رشد داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها