خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسئولان باید با همت بیشتری در سال جدید در پی حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۱۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در روز سوم دیدارهای نوروزی با اقشار مختلف مردم و مسئولان اظهار کرد: در بهار به خوبی تفسیر دعای «یا محول الحول و الاحوال» را در تحول و دگرگونی طبیعت مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان این‌که امسال بهار طبیعت و بهار معنویت مقارن شده‌اند، تصریح کرد: همان‌گونه که ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد بهار طبیعت محسوب می‌شوند، رجب، شعبان و رمضان نیز بهار معنویت به شمار می‌آیند و مشاهده می‌کنیم امسال بهار معنویت با بهار طبیعت مقارن شده است.

امام جمعه قزوین با بیان این‌که بهار معنویت ارزش بسیار بیشتری نسبت به بهار طبیعت دارد، افزود: همه موجودات از بهار طبیعت بهره‌مند می‌شوند اما بهار معنویت مختص انسان است و انسان باید از آن برای رشد و پرورش خود استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات رهبری در سال جدید اشاره و تأکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار امیدبخش است چرا که توانمندی‌های وسیع کشور را به خوبی تشریح کردند و فرصت‌های توسعه را به مسئولان نشان دادند.

وی با بیان این‌که با وجود این همه ظرفیت در کشور نباید در تأمین معیشت مردم با مشکل مواجه باشیم، عنوان کرد: متأسفانه به دلیل سوء مدیریت در کشور، منابع طبیعی را به صورت خام صادر می‌کنیم و به همین خاطر فرصت‌های بسیاری را در حوزه ایجاد اشتغال و استفاده از نیروی انسانی توانمند از دست می‌دهیم.

عابدینی بیان کرد: مسئولان باید در سال جدید همت بیشتری داشته باشند تا با استفاده هرچه بیشتر از امکانات وسیعی که در کشور وجود دارد، مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و زمینه توسعه هر چه بیشتر را فراهم نمایند.

1001/پ30/ب 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها