خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین عنوان کرد:

تلاش دستگاه قضا برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب

رییس کل دادگستری قزوین گفت: فرصت سال جدید را باید به درستی استفاده کنیم تا بتوانیم در جهت عمل به تعهدات خویش گام‌های جدی برداریم.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۳۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین در نشست مشترک با کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم سال 96 برای همه سالی سرشار از موفقیت و سربلندی باشد.

وی ادامه داد: از زحمات دست‌اندرکاران دستگاه قضا تقدیر و تشکر می‌کنیم که با اهتمام، از خودگذشتگی، تلاش و کوشش کارنامه خوبی را برای دادگستری استان قزوین رقم زدند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: آنچه که شاهد هستیم آرامش حاکم در استان است که حاصل تلاش و جدیت دست‌اندرکاران دستگاه قضا در عرصه‌های مختلف اداری و قضایی بوده که این موفقیت‌ها را رقم زده است.

انصاری افزود: با تلاش مسؤولان دستگاه قضا این دستاوردها رقم خورده است و امیدواریم تلاش و کوشش شما استمرار و قوت و عمق بیشتری یابد تا در راستای رسالت خدمتی خویش بتوانیم توفیقات بیشتری را برای استان رقم بزنیم و در عرصه خدمت به مردم گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

این مسؤول عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سایر منویات خویش بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند که لازم است تمام دستگاه‌ها و افراد در این راستا گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اعلام کرد: قطع به یقین دستگاه قضایی هم در این فرصت خدمتی می‌تواند هرچه بیشتر و بهتر برای پیشرفت کشور و اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.

انصاری یادآور شد: فرصت سال جدید را باید به درستی استفاده کنیم تا بتوانیم در جهت عمل به تعهدات خویش گام‌های جدی برداریم.

گفتنی است در ادامه کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان ضمن مصافحه و تبریک سال نو، در فضایی صمیمی خدمت خویش را در سال جدید آغاز کردند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار