خبرهای داغ:
مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی خبر داد
مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی گفت: سه هزار و 903 نفر از تاریخ 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 به سرزمین نور اعزام شدند که از این تعداد هزار نفر در سه ماهه سوم سال گذشته از مناطق عملیاتی غرب دیدن کردند.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۹۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

علی جلالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در سال 95 و نوروز 96 تعداد 10 هزار نفر از مردم خراسان جنوبی در حوزه دانش آموزی، دانشجویی، اقشار و محلات به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد چهار هزار و 529 نفر در حوزه دانش آموزی بوده که از تاریخ 10 مهر ماه سال 95 تا 30 بهمن ماه سال گذشته برای دیدن مناطق عملیاتی عازم سفر نور شدند.

مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی بیان کرد: تعداد یک هزار و 562 نفر در حوزه دانشجویی از تاریخ 13 اسفند 95 تا 25 اسفند سال گذشته از مناطق عملیاتی دیدن کردند.

جلالی تصریح کرد: در حوزه محلات تعداد سه هزار و 903 نفر از تاریخ 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 به سرزمین نور اعزام شدند که از این تعداد هزار نفر در سه ماهه سوم سال گذشته از مناطق عملیاتی غرب دیدن کردند.

وی اذعان کرد: این تعداد از همه شهرستانهای خراسان جنوبی در قالب کاروان های هفت روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها