قاچاق و فرارهای مالیاتی در کار تولید اخلال می کند و برای تولید و اشتغال باید مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۰۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۶ استان زنجان گفت: بیانات رهبر معظم در واقع ریل گذاری و چهارچوب حرکت اصلی انقلاب برای مردم را تصویر می نماید.

آیت ا.. خاتمی افزود: اعلام آمادگی و حمایت رییس جمهوری، معاون اول رییس جمهور و روسای سه قوه از بیانات رهبر معظم انقلاب نشان از یک سیاست و یک خط مشی در جمهوری اسلامی دارد و گویای این حقیقت است که همه در خط رهبری حرکت می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: این اعلام آمادگی برای اجرایی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب بازتاب مثبتی در جامعه و دنیا داشت و وحدت رویه، توجه به امنیت داخلی، عزت ملی، اقتدار ملی و همدلی برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و مستقل را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تصریح کرد: با توجه به شعار "اقتصاد مقاومتی: تولید_اشتغال" باید در نظر بگیریم که فاکتورهای مهمی در این رابطه وجود دارد.

وی افزود: در تولید داخلی باید به نیاز جامعه توجه شود و آنچه تولید ما را با چالش مواجه می کند اول کیفیت و دوم مبحث قاچاق است.

آیت ا.. خاتمی گفت: قاچاق و فرارهای مالیاتی در کار تولید اخلال می کند و برای تولید و اشتغال باید مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان خاطر نشان ساخت: با اتحاد ملی، پیوند ملت با نظام و انقلابی عمل کردن توسط مسئولان شجاع و خدمتگزاران دلاور نظام می توان شعار سال را محقق کرد.

ارسال نظرات