دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش لرستان در ایام نوروز میزبان ۲۵ هزار و ۱۴۷ خانوار از اقصی نقاط کشور بوده است گفت: ۲۳۴ هزار و ۸۲۳ نفر روز در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۱۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان نادر ساکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوروز امسال 234 هزار و 823 نفر روز در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند.

وی افزود: آموزش‌وپرورش لرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال میزبان 25 هزار و 147 خانوار از اقصی نقاط کشور بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: آموزش‌وپرورش لرستان تمام تلاش خود را در این ایام معطوف به فراهم کردن بستر مناسب برای رفاه و آرامش خاطر مهمانان نوروزی کرده و از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی استفاده کرده است.

وی به پذیرش 100 هزار مهمان نوروزی اشاره و بیان کرد: در این مدت بازدیدهای مختلفی از شهرهای مجری اسکان به عمل آمد تا اخلالی در خدمت‌رسانی به مسافران ایجاد نشود.

ساکی ضمن قدردانی از 450 نفر عوامل اجرایی ستادهای اسکان که در این مدت فعال بوده تصریح کرد: آموزش‌وپرورش بیش از 30درصد گردشگران را در استان پذیرش و اسکان داد که خوشبختانه کارنامه ستاد اجرایی خدمات سفر بدون کوچک‌ترین مشکلی نوروز امسال بسته شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات