خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

اصلاح اقتصاد مردم یک اصل مهم در جامعه اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: تاکید بر اصلاح اقتصاد مردم اولین اصلی است که مسئولین باید بدان توجه داشته باشند و آن را در راس کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۳۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون شعار سال اظهار کرد: سال 1396 سومینن سالی است که مقام مغظم رهبری به‌صورت پیاپی و با توجه به اهمیت خودکفایی به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه نجات‌بخش کشور عنوان کرد و گفت: این شعار یک اصل مهم در بحث رفع مشکلات اقتصادی کشور است وتوجه و تحقق آن می‌تواند مشکلات اقتصادی و به دنبال آن بسیاری از مشکلات دیگر کشور را برطرف نماید.

این مسئول با اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر تبیین کرد: تاکید بر اصلاح اقتصاد مردم اولین اصلی است که مسئولین باید بدان توجه داشته باشند و آن را در راس کارهای خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و اصلاح مشکلات اقتصادی یک تاکید درست و به‌جا است چراکه اگر رفع مشکلات اقتصادی به عنوان مهم‌ترین هم و غم مسئولین قرار گیرد ما شاهد رفع بسیاری از مشکلات و ایجاد رضایت عمومی در جامعه خواهیم بود.

شجاعی‌مهر در خصوص دلایل تکرار و تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تشریح کرد: دست نیافتن کشور به نتایج مطلوب در حل مشکلات اقتصادی و آمار بالای بیکاری از علل اصلی تاکید دوباره مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی است.

وی مطرح کرد: اقتصاد مقاومتی زیربنای حل بسیاری از مشکلات در جامعه است و باید تلاش و مجاهده مضاعف برای تحقق آن ضورت گیرد و گامهایی موثر در این راستا برداشته شود.

این مسئول تصریح کرد: توجه به تولیدات داخلی و اشتغال‌زایی و هم‌چنین جلوگیری از واردات بی‌رویه از مهم‌ترین نکاتی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود بدان تاکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز بیان کرد: افتصاد مقاومتی یعنی اعتماد به داخل و ایستادن بر روی پاهای خود و نباید ما نگاهمان به اقتصاد جهانی و دیگر کشورها باشد.

شجاعی‌مهر توضیح داد: علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری، برخی مسئولین سعی کردند با ارتباط برقرار کردن با کشورهای خارجی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند حال آن‌که اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای اشتغال در داخل و تولید در داخل به پا شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی همان عمل کردن به بیانات رهبری بوده و قدمی بزرگ برای رشد و تعالی این نظام است.

این مسئول رفع مشکلات اقتصادی و توجه به معیشت مردم را مهم‌ترین انتظار عامه مردم دانست و خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی، رفع بیکاری، توجه به تولیدات داخلی و توجه به معیشت مردم  از مهم‌ترین انتظارات مردم از مسئولین است که می‌تواند رضایتمندی آن‌ها را به دنبال داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در خاتمه متذکر شد: مقام معظم رهبری همواره توجه ویژه‌ای به مردم و به‌ویژه جوانان دارند و شرمندگی جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی در نزد خانواده‌هایشان سبب شرمساری حضرت آقا می‌باشد لذا دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین نیازهای کشور است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها