به همت جمعیت خیریه قلب های سبز؛

جشن قطع درمان کودکان مبتلا به سرطان در تبریز برگزار شد

جشن قطع درمان کودکان مبتلا به سرطان به همت جمعیت خیریه قلب های سبز و با مشارکت شهرداری کلان شهر تبریز و حمایت معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سالن همایش های شهرداری این کلان شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۴۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، رئیس هیات مدیره خیریه قلب های سبز در این آیین گفت: طی سال 95 بیش از 10میلیارد ریال با کمک و حمایت مالی موسسه محک تهران و از طریق جمعیت خیریه قلبه ای سبز برای هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان شمالغرب کشور هزینه شده است.

سعید نامور افزود: علاوه بر تامین همه نیازهای درمانی و دارویی کودکان مبتلا به سرطان گروه های مختلف جمعیت خیریه قلب های سبز در حوزه های تغذیه، آموزش-تحصیلی، روانشناختی و مددکاری اجتماعی و در کل شرایط رفاهی از سال 1380 همراه این کودکان بوده اند.

وی ادامه داد: شایع ترین نوع سرطان کودکان، سرطان خون است که با تشخیص زود هنگام و آگاهی خانواده ها ۸۰درصد این نوع بیماری قابل درمان است و ما نیز به عنوان خانواده بزرگ جمعیت خیریه قلب های سبز در تلاشیم که باهمت و یاری خیرین شهر اولین ها و همراهی و همیاری پزشکان و پرستارن دلسوز هر روز کودکان بیشتری بهبود پیدا کنند.

رئیس بیمارستان کودکان تبریز نیز در این آیین گفت: کودکان مبتلا به سرطان، نیازهای درمانی متفاوتی نسبت به بزرگسالان دارند و روند درمانی متفاوتی را طی می کنند.

دکتر شیوا افزود: خوشبختانه با حمایت های گروه های مختلف خیریه و مردم نوع دوست تبریز و علی الخصوص حمایت های جمعیت خیریه قلب های سبز، توانسته ایم مرحله درمانی کودکان مبتلا به سرطان را در سطحی مطلوب پیگیری کنیم.

وی در خصوص امید به درمان سرطان کودکان نسبت به بزرگسالان اظهار داشت: باتوجه به شرایط سنی و روحی این کودکان، امکان بهبود بیماری های سرطان نسبت به بزرگسالان بیشتر است.

دکتر شیوا ادامه داد: در همین راستا امیدواریم که با حمایت های مردم تبریز و جمعیت خیریه قلب های سبز هر روز زمینه ساز درمان کودکان بیشتری باشیم.

در این آیین از پزشکان، پرستاران و عوامل بیمارستان کودکان تبریز تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار