با امضای تفاهم نامه همکاری خیریه قلب های سبز و هیات گلف آذربایجان شرقی؛
تیم گلف کودکان مبتلا به سرطان قطع درمان شده «قلب های سبز» برای نخستین بار در ایران و در تبریز شهر اولین ها راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۴۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ریاست هیات گلف آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: در راستای طرح مسئولیت اجتماعی در حمایت از کودکان قطع درمان شده و برای نخستین بار در ایران، تیم کودکان قطع درمان شده جمعیت خیریه قلب های سبز تشکیل می شود.

عبداله تقی پور، افزود: در تلاشیم که ضمن ترویج ورزش مفرح گلف به کودکان مبتلا به سرطان، تیم گلف قلب های سبز را پس از تکمیل آموزش های لازمه به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

سعید نامور؛ رئیس هیات مدیره جمعیت خیریه قلب های سبز در خصوص استفاده جمعیت خیریه قلب های سبز از پتانسیل دستگاه های دولتی و غیر خصوصی در قالب پروژه های مسئولیت اجتماعی گفت: سازمان های مردم نهاد در کنار نهاد های دولتی و بنگاه های اقتصادی، سه عنصر اساسی توانمندسازی زیر ساخت های اجتماعی، اقتصادی و جامعه مدنی را تشکیل می دهند.

جمعیت خیریه قلب های سبز به عنوان یک مجموعه پویا توانسته به عنوان نخستین موسسه خیریه در تبریز در زمینه نهادینه سازی مباحث مربوط به «مسئولیت اجتماعی سازمان ها وشرکت ها» پیش قدم باشد.

ارسال نظرات