سهیل کمال آبادی والیبالیست نوجوان اراکی بهمراه تیم ملی نوجوانان در میانمار خوش درخشیدند .
کد خبر: ۸۸۴۳۳۲۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی محمد رضا سمیعی رئیس هیات والیبال استان مرکزی در این خصوص بیان کرد: درخشش سهیل کمال‌آبادی در رقابت‌های آسیایی میانمار که باعث خوشحالی جامعه ورزش شده است، در ابتدا حاصل تلاش بی‌وقفه خودش، حمایت‌های پدر و مادرش و برنامه‌ریزی مربیانش از جمله آقایان نظافتی و بادامکی بوده است.
 
وی افزود: ویژگی که سهیل کمال‌آبادی دارد این است که با وجود اینکه سنش دو سال از رده نوجوانان کمتر است در این مسابقات حضور پیدا کرده است.
 
سمیعی تصریح کرد: امثال سهیل کمال آبادی در استان کم نداریم که به زودی به والیبال کشور معرفی خواهند شد که البته اگر باشگاه‌ها به صورت اصولی توجه بیشتری به تیم‌های پایه خود داشته باشند این روند تسریع می‌شود.
 
گفتنی است، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از 8 تا 16 فروردین  به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار با حضور 14 تیم در حال برگزاری است.
 
در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تیم‌های ایران، ژاپن، چین و کره جنوبی با شکست حریفان خود و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی سهمیه رقابت‌های جهانی سال 2017 بحرین را کسب کردند.
 
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی، امروز  به مصاف کره جنوبی می‌رود تا در صورت شکست این تیم به دیدار نهایی راه یابد
ارسال نظرات