زائر ساوجی راهیان نور

سفر به مناطق عملیاتی سبب تحول روحی و معنوی در جوانان است

زائر ساوجی راهیان نور گفت: در این مناطق با دیدن و لمس شرایط در واقع دل آدمی می شکند و معتقدم حتی غرور آدمی شکسته می‌شود، درست مثل این است که در مراسم اعتکاف حضور پیدا کنی.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۳۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷

محمدمهدی مصدقی زائر راهیان نور اعزامی از ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره یه اینکه سال‌هاست آروزی حضور در این مناطق را داشته است، گفت: نزدیک به هشت سال است که قصد داشتم با کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید داشته باشم.

وی افزود: در دوره دبیرستان هم توفیق پیدا نکردم در این مناطق حضور پیدا کنم، حتی در دوره دانشجویی نیز به عنوان مسئول بسیج دانشجویی باز فرصتی محیا نشد و انگار که شهدا دعوت نکردند تا زائر اردوهای راهیان نور باشم.

مصدقی با اشاره به اینکه این اردوها فضای معنوی خاصی دارد، گفت: خیلی دوست دارم هر چیزی را در زندگی تجربه کنم که باتوجه به شنیده‌هایم از دوستان درباره راهیان نور برای بازدید از این مناطق مشتاق شدم و الان حس عجیبی دارم و خوشحالم الان که معرفت لازم را پیدا کردم توفیق حضور در این اردوها را پیدا کردم.

این زائر ساوجی راهیان نور تصریح کرد: در این مناطق با دیدن و لمس شرایط در واقع دل آدمی می شکند و معتقدم حتی غرور آدمی شکسته می‌شود، درست مثل این است که در مراسم اعتکاف حضور پیدا کنی با حضور در این مناطق از دنیا دل می کنی و به خدا نزدیک تر می شوی.

وی با تاکید بر اینکه فکه حس معنوی را در وجودم تقویت کرد، گفت: به یکباره دلم شکست و احساس نزدیکی با خدا را در این منطقه پیدا کردم.

مصدقی در ادامه افزود: زائران راهیان نور سفیران فرهنگی در جامعه محسوب می شوند که بایستی به این وظیفه سنگین خود به خوبی جامه عمل بپوشانند، باید راهیان نور را ترویج کنند و مشوق افرادی باشیم که تاکنون از این مناطق بازدید نداشته‌اند.

این زائر راهیان نور با اشاره به اینکه معاون مدرسه ابتدایی و مشاور تحصیلی است، گفت: باید تلاش کنیم در راستای خنثی سازی هجمه فرهنگی دشمن فرهنگ سازی را به بدنه خانواده منتقل کنیم چراکه خانواده مهم‌ترین بنیان جامعه محسوب می شود اگر بتوانیم خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار دهیم بی شک در تربیت نسل آینده موفق عمل خواهیم کرد.

مصدقی در پایان از جوانان خواست تا همیشه به یاد خدا باشند و هرگز از مرگ غافل نباشند و افزود: احترام به والدین، توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امری ضروری است اینکه به این فکر کنند که چه جوانانی برای حفظ این مروز وبوم جانشان را نثار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار