خادم شهدای مستقر در اردوگاه شهید زین‌الدین
خادم شهدای مستقر در اردوگاه شهید زین‌الدین گفت: در لفظ بالاتر کسی که خادم شهدا است به واقع هم رنگ با شهدا می‌شود یعنی مسیری را که شهدا رفتند باید طی کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۴۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

حجت‌الاسلام مهدی عبدلی خادم شهدای مستقر در اردوگاه شهید زین‌الدین در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به خود برای خادم شهدا بودن، گفت: امسال برای ششمین مرتبه است که توفیق پیدا کردم خادم شهدا باشم. در حقیقت توفیقی است که از سوی شهدا نصیب ما شده است.

وی با اشاره به تعریفی از خادم شهدا بودن گفت: خادم شهدا یعنی خدمت به شهدا آن هم در لفظ پائین، اما در لفظ بالاتر کسی که خادم شهدا است به واقع هم رنگ با شهدا می‌شود یعنی مسیری را که شهدا رفتند باید طی کنند تا جایی که زائرانی که در یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند با دیدن خادمین انگار شهدا را می بینند.

این خادم شهدای مستقر در اردوگاه شهید زین‌الدین در پاسخ به اینکه چه ملاک و معیاری می تواند در انتخاب خادمی از سوی شهدا موثر باشد، تصریح کرد: اگر نسل جوان مراقبت کنند و در فضای جامعه و شبکه‌های مجازی مراقب هجمه فرهنگی دشمن باشند و بدانند که گرچه جنگ سخت تمام شده ولی سیم‌های خاردار و میدان مین وجود دارد و اگر دوستان جوان ما بتوانند این سیم خاردار نگاهشان قدم بگذارند و مراقب هوای نفس خود باشند قطعا مورد عنایت شهدا قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام عبدلی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در مناطق عملیاتی گفت: هر شب بیش از یک هزار زائر در این اردوگاه حضور دارند و در بحث تبلیغات به نوعی انجام وظیفه می کنم و سعی داریم در بحث روایتگری، اقامه نماز، مشاوره مذهبی و هر کمکی که از دستمان برآید برای زائران انجام می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات