امام جمعه اهر با بیان اینکه استکبار تلاش دارد نظام را با مسائل اقتصادی زمین گیر کند، گفت: باید در برابر این تلاش دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید و اشتغال جدیت لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۴۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده با تاکید به اینکه معیشت مردم بدون توجه به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» قابل‌حل نیست، افزود: کلید حل معضلات معیشتی مردم در اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب برای چندمین سال به آن تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به تولید و اشتغال حل شد، معیشت مردم نیز حل می شود، تحقق اقتصادمقاومتی را بسته به مدیریت جهادی و انقلابی دولت خواند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث مهندسی انقلابی، ابراز داشت: موضوع مردم، استقلال کشور، تدین و پایبندى به مبانى اسلامى، مبارزه با استکبار و زورگویى، مسأله فلسطین، موضوع معیشت مردم، توجه به مستضعفان و رفع فقر، خطوط اصلى انقلاب هستند که از ترکیب آنها هندسه انقلاب به دست مى‏ آید.

وی تصریح کرد: مادامی‌ که دولت انقلابی و دولت جهادی امورات را بر عهده نگیرد، این اتفاق نخواهد افتاد، چراکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی و تحقق دولت انقلابی است.

حجت الاسلام حاجی زاده شاخصه‌های دولت انقلابی را توکل به پروردگار دانست و اظهار داشت: با توکل به آمریکا دولت انقلابی نمی شود بنابراین رای مردم به یک دولت کشور را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها