در ایام راهیان نور جنوب در یادمان شهدای شلمچه برگزار گردید

اجرای نمایش سنگر آسمانی

عریضاوی با بیان اینکه بیش از1 هزار نفر در این نمایش حضور داشتند اظهار داشت علاوه بر این نمایش سه گروه نمایشی دیگر از ؛سازمان بسیج ،استان یزد و شهر خرمشهر حضور داشتند که به ترتیب در نوبت های صبح ،ظهر و عصر به صورت نمایش خیابانی اجرا داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۷۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عبدالامیر عریضاوی مسئول یادمان شهدای شلمچه  اظهار داشت این نمایش هر روز در دو نوبت  صبح و عصر در محوطه یادمان شلمچه اجراء شده است.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی های این نمایش اجرای بخشی از نمایش توسط  بازدید کنندگان بود به شکلی که  توسط مجریان  و برگزار کنندگان جهت ایفای نقش بکار گرفته می شدند.
 
عریضاوی اظهار داشت: کلیه شرکت کنندگان در نمایش از قبل آموزش مقدماتی  جهت آشنایی و اجرای صحیح می دیدند که این امر به غنای نمایش کمک می کرد.
 وی با بیان اینکه بیش از1 هزار نفر در این نمایش حضور داشتند اظهار داشت علاوه براین نمایش سه گروه نمایشی دیگر از ؛سازمان بسیج ،استان یزد  و شهر خرمشهر حضور داشتند که به ترتیب در نوبت های ؛صبح ،ظهر و عصر به صورت نمایش خیابانی اجرا داشتند.
 
مسئول یادمان شهدای شلمچه خاطر نشان کرد نمایش های اجرا شده در ایام راهیان نور در یادمان شلمچه توسط گرو های نمایش با موضوع دفاع مقدس بوده است.
 
وی در پایان  اظهار داشت: از دیگر بخش های فرهنگی صورت گرفته در یادمان شلمچه  ایستگاه دلنوشته با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس بود که مطالب  گرد آوری شده آن به جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال  خواهد شد.


ارسال نظرات