عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

«جمنا» محوری امید بخش برای حل مشکلات اقتصادی مردم است/شکنندگی اقتصاد کشور نتیجه رکود بالای حاکم بر جامعه

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به این نکته که رکود بالای حاکم براقتصاد جامعه کشور را در مسائل اقتصادی شکننده کرده است تاکید کرد:اگر مردم درحوزه اقتصادی به طور جدی مطالبه گری نکنند باید تاوان سنگینی را پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۸۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، عضوجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) ؛ در خصوص انتشار تصویری حاشیه سازاز سران قوا در فضای مجازی گفت: امروز دست دولت در عرصه اقتصادی که مهمترین دغدغه و مطالبه مردم است خالی بوده بنابراین تلاش می کند تازمان برگزاری انتخابات مردم را با مباحث فرهنگی و اجتماعی سرگرم کند.

محمد صالح جوکار ادامه داد: هدف نهایی دولت ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و سرگرم کردن مردم و نیروهای ارزشی به مسائل حاشیه ای و دورکردن آن ها از مسائل اقتصادی و دغدغه جامعه است.

وی با اشاره به این نکته که رکود بالای حاکم براقتصاد جامعه کشور را در مسائل اقتصادی شکننده کرده است تاکید کرد: با وضعیت موجود، سیاست ها و عملکرد دستگاه های اجرایی دولت اقتصاد کشور رو به نابودی رفته و اگر مردم هوشیاری لازم را نداشته باشند و درحوزه اقتصادی به طور جدی مطالبه گری نکنند باید تاوان سنگینی را پرداخت کرده و خواست برخی جریانات را فراهم خواهند کرد.

جوکار سکوت جریانات و افراد در خصوص عدم کارآمدی بخش اقتصادی دولت و چشم بستن بر روی مشکلات مردم را خیانت به ملت دانست و ابراز داشت: امروز نیروهای انقلابی راه کارهای خوبی را برای برون رفت کشور ازوضعیت موجود سراغ دارند که یکی از این اقدامات به کار گیری نیروهای پرتلاش،مومن و معتقد در بدنه مدیریت کشور است

عضوجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: عدم حضور مدیران و نیروهای انقلابی در دستگاه های اجرایی از یکسو و حضور مدیرانی ناکارآمد که به مردم اعتقادنداشته و توانایی لازم برای حل مشکلات مردم را نیز ندارند در بدنه دولت سبب بروز مشکلات متعدد و جدی در جامعه شده است.

وی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را محوری امید بخش برای حل مشکلات اقتصادی مردم دانست و گفت: امروز مسئله اساسی جامعه مشکلات اقتصادی است و تنها یک تیم اقتصادی قوی می تواند با برنامه ریزی دقیق و منسجم مشکلات جامعه را در حوزه اقتصاد و اشتغال شناسایی کرده و برای حل آن ها راهکار ارائه دهد که بحمدالله در جبهه مردمی نیروهای انقلاب چنین تیمی تشکیل شده و مشغول به کار هستند و در حوزه های دیگر هم برنامه های خوبی ارائه خواهد داد.

جوکار تاکید کرد : جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دنبال معرفی کاندیدای واحد است تا با همکاری و همراهی تیمی به برنامه ریزی و ارائه برنامه ها پرداخته و با روحیه جهادگری بتوانند مسائل کشور را حل و فصل کنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی اضافه کرد: کشور ما کشور ثروتمندی بوده و دارای منابع غنی نیروی انسانی است بنابراین اگر از نیروهای جوان و متخصص فارغ التحصیل از دانشگاه ها استفاده شود و تمامی ظرفیت های انسانی ومنابع مالی به کارگیری شودآینده خوبی برای کشور رقم خواهد خورد.

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بدانند این دوره پایان میابد و باید به جای در نظر گرفتن منافع فردی و حزبی منافع ملی را درنظر گرفته و به معنای واقعی وکیل مردم باشند نه وکیل الدوله.

ارسال نظرات