مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز حرکت مسئولان اجرایی کشور در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مهم برشمرد و گفت: بهره‌گیری از نیروهای انقلابی برای تحقق شعار سال ضروری است.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۰۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز  با اشاره به اینکه تحقق شعار سال، کشور را به شکوفایی اقتصادی می‌رساند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند.

بهره‌گیری از نیروهای انقلابی برای تحقق شعار سال ضروری است

وی با تأکید بر اینکه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود، گفت: حمایت از تولیدات داخلی مهم‌ترین راه برون‌رفت کشور از معضلات اجتماعی است.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز بر نهادینه شدن فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه تأکید کرد و گفت: درصورتی‌که این مهم محقق شود می‌توانیم شاهد کاهش بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی باشیم.

حجت‌الاسلام مسعودی بابیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی باعث اشتغال‌زایی می‌شود، گفت: اشتغال نسل جوان و تحصیل‌کرده دانشگاهی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی حرکت مسئولان اجرایی کشور در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مهم برشمرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید از وجود نیروهای انقلابی و دلسوز بهره برد.

به گفته مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز، نیروی متعهد و دلسوز نظام در برابر مردم همچون خانواده خود احساس مسئولیت می‌کند.

وی در بخشی دیگر با تأکید بر اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، گفت: مسئولان اجرایی کشور باید با نصب العین قرار دادن شعار سال در راستای کاهش بیکاری گام‌های بزرگی بردارند.



ارسال نظرات