خبرهای داغ:

اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است

گروه جهادی شهدای شهرستان باغملک است که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد باغملک و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان دانشجو همه ساله به مناطق محروم استان و شهرستان جهت خدمت رسانی به ساکنین این مناطق سفر می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۳۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

در گوشه و کنار شهر ها هنوز هم جوانانی کم ادعا و پر دغدغه هستند که در ایام نوروز و تابستان به نقاط دور دست اما با صفا و مملوء از بی امکانات اما صمیمی، مردمانی تنگدست، اما گشاده رو، غذاهایی کم و البته کم هزینه اما دلچسب،همه ی اینها در کنار هم جمع می‌شود و جوانان را برای رفتن به مناطق دور دست و محروم سوق می‌دهد.

 

از آغاز نوروز تاکنون گروه‌های مختلف جهادی هم وسایل مورد نیاز خود را جمع کرده تا به مقصدی در داخل استان سفر کرده و در این تعطیلات نوروز بهترین استفاده را کنند و این افراد با الگوبرداری از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که برای جهاد در راه خدا جان خود را فدا کردند، اینک جهادی متفاوت و از رنگ و بویی دیگر که دارای ارزشی متفات تر است را رقم می‌زنند.

 

حامد شهریاری مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع)دراستان خوزستان  با اشاره به اینکه هر گوشه از استان خوزستان با محرومیت مواجه است و ما اگر نقشه استان خوزستان را باز کنیم چشم بسته به هرگوشه از آن دست بگذاریم آن نقطه محروم است بیان کرد:قرارگاه جهادی امام رضا درسال ۹۳ وبا هدف محرومیت زدایی دراستان خوزستان آغاز به کار کرد که درابتدا تنها به مناطق محروم شهرهای خرمشهر،آبادان،اروند کنار و شادگان خدمات ارائه می کرد اما دریکی دو سال اخیر خدمات خود را گسترش داد و هم اینک کل استان خوزستان رامورد پوشش خود قرار می دهد.

وی درادامه افزود:امسال شاهد آن هستیم که تعداد۹۵۰۰جهادگر ازخارج از استان وسایر نقاط کشور و تعداد۹۰۰۰ جهادگر هم از داخل استان مشغول خدمت رسانی به مناطق محروم هستند واین فعالیت تا پایان ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خاطر نشان کرد:خوزستان را براساس محوریت های شهرهای آن به چهار محور تقسیم کردیم که محور اول آن شهرهای ایذه،باغملک،لالی واندیکا می باشند ودرهمین راستا تعداد ۳۵گروه جهادی از نیرو های بومی و غیر بومی در این محور مستقر شدند.

شهریاری درپایان گفت:این جهادگران اگر روحیه ای کمتر از روحیه ی شهدا داشتند مطمئنا دراین مناطق حضور پیدا نمی کردند و به مبارزه با محرومیت،فقر ونبود امکانات در این مناطق نمی پرداختند لذا مسئولین ما باید از این جهادگران درس بگیرند چرا که اینها همان هایی هستند که به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و برای برطرف کردن مشکلات مردم خوزستان دست به کار شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار