فرمانده سپاه ملكان:

بسیج نیرو و فرهنگ عظیمی در گردنه های سخت

فرمانده سپاه ملكان در جمع كاركنان رسمي اين ناحيه با بیان اینکه: بسيج و سپاه، نيروي نظامي محض نيستند، گفت: بسیج يك فرهنگ عظيمی است كه با آينده نگري امام راحل براي صيانت از انقلاب اسلامي به وجود آمده و در گردنه های سخت به کمک انقلاب شتافته است.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۶۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح رحمتی در ادامه به ابعاد مختلف روشنگري و بصيرت در تداوم و پيشرفت راه انقلاب، امام (ره)و شهدا و ولايت فقيه اشاره و بیان كرد: اينكه اكنون ما شاهد آرامش و امنيت هستيم و به راحتي انتخابات برگزار مي كنيم همه به بركت خون شهدا و جانفشاني هاي آنهاست.

وی ادامه داد: اکنون نيز هزاران رزمنده از مرزهاي ما محافظت مي كنند كه ملت ما با آرامش به زندگي مشغول باشند، پس ما بايد قدردان اين زحمات و حماسه ها باشيم.

رحمتي در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره كرد و افزود: دشمن به اين انتخابات چشم طمع دوخته است و دارد از طريق ماهواره افكار شيطاني نشر مي دهد ولي ملت بيدار و مسلمان ايران سيلي محكمي در انتخابات بر چهره كريه دشمن خواهند نواخت.

وي ادامه داد: حضور حداكثري و انتخاب اصلح ما، موجب رضايت امام (ره) و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب از ما خواهد شد و اين همان پيروزي بزرگ ما خواهد بود چراکه رضايت خداوند متعال نيز در اين امرمي باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار