در گفتگوی«بسیج» با فضه سادات حسینی مطرح شد
فضه سادات حسینی گفت: بستگی به هدف آن شبکه دارد بعضی وقت ها آنقدر شهرت مهم می شود که دیگر اخلاق و انسانیت و غیرت و همه چیز ممکن است زیر پا گذاشته شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۸۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
فضه سادات حسینی گوینده و مجری خبر صدا و سیما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از ترویج بی غیرتی و بی حیایی توسط برخی از شبکه ها و سایت های مجازی از جمله تی وی پلاس گفت: اتفاقا دو تا ویدئو از سایت تی وی پلاس پخش شد که اولی را توجیه کردند و عذرخواهی و بعد از آن ویدئوی دوم هم پخش شد.

وی افزود: خیلی ها به این مسئله اعتراض داشتند و صحبت همه هم این بود که چرا برخورد نمی شود واقعا من هم نمی دانم که چنین فضاهایی چرا اینقدر رشد می کند و بزرگ می شود. اصل اینکه یک سری از این شبکه های مجازی وجود داشته باشند شاید ضرورت و فرصتی باشد اما اینکه پیشرفت خود را در حاشیه ها ببینند نکته ناراحت کننده ای است.

مجری خبر صدا و سیما ادامه داد: شبکه ای مثل تی وی پلاس یا هر شبکه رسانه ای دیگری که خارج از صدا و سیما فعالیت می کند برای اینکه دیده شود و رقابت کند سراغ چیزهای خاص می رود که ممکن است خوب یا بد باشد بستگی به هدف آن شبکه دارد بعضی وقت ها آنقدر شهرت مهم می شود که دیگر اخلاق و انسانیت و غیرت و همه چیز ممکن است زیر پا گذاشته شود.

حسینی تصریح کرد: اتفاقی که الان در تی وی پلاس یا شبکه های دیگر هم می افتد همین است که برای دیده شدن و فعالیت در عرصه رسانه جلو می روند ولی به اینکه چه چیزی پخش می کنند و چه خوراک فکری به مردم می دهند توجهی نداشته و برایشان اهمیتی ندارد. احتمالا ما ابزار نظارتی قوی هم نداریم و اینها هم می بینند که هر مطلبی تولید کنند کسی کاری به کارشان ندارد و مردم هم به دنبال تفریح و خنده و سرگرمی هستند و مسئولین هم که احتمالا اولویت های دیگری دارند و به این مسائل توجهی نمی کنند و این دید خوشبینانه به موضوع است.

مجری خبر صدا و سیما گفت: ولی بدبینانه هم این است که یک سری اقدامات سازمان یافته و فعالیت های رسمی به صورت نا محسوس صورت می گیرد که روی اخلاق مردم تاثیر می گذارد و بی غیرتی و بی حیایی و بی اخلاقی را ترویج می دهد و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب مدام بر سبک زندگی اسلامی ایرانی تاکید می کنند و اینها سبک زندگی غربی را ترویج می دهند.

حسینی اظهار داشت: نمی دانم چرا برخوردی نمی شود یا اولویت مسئولان نیست یا نفع یک عده در این است که این اتفاقات بیفتد و مردم از مسائل اخلاقی و مثبت فاصله بگیرند و دنبال زندگی های آنچنانی بروند. امیدوارم دلیل منطقی و قانع کننده داشته باشند چون خیلی ها از این اتفاقات ناراحت هستند و دوست ندارند در جامعه اسلامی ما شاهد اینگونه مسائل باشیم.

ارسال نظرات