مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان:

باید آگاهی افراد جامعه در زمینه محیط زیست بالا برود

باید آگاهی افراد جامعه در زمینه محیط زیست بالا برود و این امر فقط با همکاری دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۸۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان گفت: در روز 13 فروردین ماه 35 نفر از کارشناسان و محیط بانان استان در سطح استان مشغول خدمت بودند که خوشبختانه هیچ گونه مورد خاصی مشاهده و گزارش نشد.

سید رضا موسوی مشکینی افزود: در روز طبیعت در مبادی خروجی شهر زنجان و تفرجگاههای اطراف شهر و حاشیه مناطق تحت مدیریت این اداره کل بسته آموزشی حاوی ساک پارچه ای، دستکش، کیسه زباله و روشور در بین مسافران طبیعت توزیع شد .

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه رفتار مردم با طبیعت بهتر از گذشته بود و شاهد اتفاق ناگواری نبودیم و امیدواریم مردم شریف استان در حفاظت از محیط زیست همواره یاری رسان ما باشند چرا که حفاظت از محیط زیست بدون مشارکت عموم افراد جامعه میسر نخواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان ضمن تشکر از زحمات کلیه دستگاههای اجرایی که در این روز مشغول خدمت رسانی بودند تصریح کرد: باید آگاهی افراد جامعه در زمینه محیط زیست بالا برود و این امر فقط با همکاری دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی امکان پذیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار