خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:
مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین گفت: نباید یاد و خاطره‌ی شهدا در جامعه ما فراموش شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۹۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه لشگری مسئول مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه مریم بیدخام، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از خانواده‌های شهید علی‌میرزا ترابی و شهید حسین فرمانی دیدار کردند.

در این دیدارها، لشگری ضمن تبریک سال نو و دلجویی از خانواده‌های شهدا اظهار کرد: این خانواده‌ها اسوه‌های صبر و مقاومت هستند و امروز آحاد جامعه باید از سیره و منش آنها الگو بگیرند تا بتوانند در امور زندگی خود موفق باشند.

در ادامه این دیدارها، بیدخام اذعان کرد: خدمت شما خانواده‌های شهدا رسیدیم تا بگوییم مردم و مسوولان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما و فرزندان شهیدتان را در طول هشت سال دفاع مقدس فراموش نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه نباید یاد و خاطره‌ی شهدا در جامعه ما فراموش شود، افزود: امروز هر چه داریم مدیون دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های شهیدان هستیم به همین دلیل نام و خاطره‌ی آنان باید همواره در ذهن ملت ما زنده بماند.

در ادامه، پدر شهید علی‌میرزا ترابی گفت: خداوند به من 8 فرزند پسر داد که چهار تن از آنها در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ وقت در خانه نبودند.

وی افزود: جانبازی دو تن از پسرانم، جانباز و آزاده بودن یک پسرم و شهید شدن پسر دیگرم گواه این مطلب است و همیشه به ایثارگری‌های آنها افتخار می‌کنم.

در ادامه مادر شهید حسین فرمانی به ویژگی‌های اخلاقی پسر شهیدش اشاره کرد و گفت: فرزندم مومن و با تقوا بود، اعتقادات دینی قوی داشت و همیشه فضایلش زبانزد آشنایان و بستگان بود.
وی ادامه داد: پسرم در رفتن به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، از من رضایت گرفت و داوطلبانه در جنگ تحمیلی شرکت کرد تا بتواند از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند.
در پایان این دیدار مسوولان حاضر از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها