خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی هنرمند خوشنام اهل قلم خبرداد .
کد خبر: ۸۸۴۳۵۰۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های فرهنگی ، هنری به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی که با حضور مسئول کانون بسیج هنرمندان و کارشناسان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در سالن جلسات این اداره برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: شهید آوینی نگاه متعالی به معقوله هنر داشت ، ما اگر می خواهیم برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید آوینی برگزار نمائیم باید برنامه ها با محتوا و در شان آن بزرگوار باشد.

وی افزود : مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و شهید سید مرتضی آوینی عصر روز چهارشنبه ٢٣ فروردین ماه به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وهمکاری کانون بسیج هنرمندان در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر برگزار خواهد شد.

در این نشست مسئول کانون بسیج وهنرمندان و کارشناسان فرهنگی و هنری اداره هم پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم مطرح کردند.

کارگاههای شعر و داستان، ورک شاپ نقاشی، روایتگری، سخنرانی و تجلیل ازهنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه هایی است که بمناسبت آن هفته در شاهرود برگزار خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها