خبرهای داغ:
شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از رمپ و لوپ تونل غدیر تا پایان فروردین

شهردار قم از به بهره‌برداری رسیدن رمپ و لوپ تونل غدیر تا پایان فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۴۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
بهره‌برداری از رمپ و لوپ تونل غدیر تا پایان فروردین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه در گذشته تمام تلاش شهرداری بر این بوده که پروژه‌های نیمه تمام را در اختیار مردم قرار دهد گفت: بالاخره در پایان سال 95 توانستیم بخش عمده پروژه‌های نیمه تمام را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد به عنوان یکی از گره‌های ترافیکی و پروژه‌های نیمه کاره شهر قم را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: پروژه 15 خرداد نیز که وضعیت نامناسبی را برای شهر ایجاد کرده بود بالاخره شکل مناسبی گرفته و روگذر و زیرگذر آن در اختیار است و باقی بخش‌های آن نیز تا اواسط اردیبهشت به طور کامل بهره‌برداری می‌شود.

شهردار قم به پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر اشاره کرد و افزود: این پروژه تا پایان این ماه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و 2.5 کیلومتر از تونل غدیر نیز در مدار استفاده قرار خواهد گرفت.

وی به پروژه آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و گفت: دو فاز این بلوار به بهره‌برداری رسیده و مراسم افتتاح فاز دوم به زودی برگزار می‌شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت تکمیل بلوار آیت‌الله بروجردی تا پردیسان برای تسهیل تردد مردم و کاهش ترافیک بلوار غدیر اظهار کرد: فاز سوم آن نیز که 9 کیلومتر مسیر را تکمیل می‌کند و انسجام را به پردیسان می‌رساند تا خرداد تکمیل خواهد شد.

ارسال نظرات