معاون روابط عمومي سپاه استان سمنان:

دين خود را به شهدا ادا كنيم/ اردوي راهيان نور بزرگترين اقدام فرهنگي است

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان ضمن تقدير از كليه دست اندركاران برگزار كننده اردوهاي راهيان نور گفت: خدمت به زائران مناطق عملياتي اداي دين نسبت به شهداست.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۴۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
مهدي ديابي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: در برپايي اردوي بزرگ و معنوي راهيان نور كه بزرگترين اقدام فرهنگي در كشور محسوب مي شود از ماه ها قبل جلسات هماهنگي متعددي برپا شده است.

وي بيان داشت: هر يك از اردوهاي راهيان نور در سه حوزه دانش آموزي،‌دانشجويي و راهيان نور ستادهاي برگزاركننده جهت برگزاري هر چه بهتر به لحاظ كمي و كيفي به ويژه كيفي تشكيل مي شوند و الحق و الانصاف اعضاي ستاد نهايت تلاش و سعي خود را در اين خصوص به كار بستند و از هيچ كوششي دريغ نورزيدند.

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان گفت: هر يك از معاونت هاي سپاه استان سمنان بر اساس برنامه ها و وظايف از پيش تعيين شده اقدامات لازم در برگزاري اردوهاي راهيان نور را به نحو احسن انجام دادند از قرار دادن وسايل نقليه توسط معاونت آماد و پشتيباني تا در اختيار گذاشتن بسته هاي فرهنگي و برپايي نمايشگاه ها در يادمان هاي دفاع مقدس توسط معاونت هاي روابط عمومي و تبليغات و فرهنگي سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان كه رضايت زائران از اين اقدامات نشانه به ثمر رسيدن تلاش دست اندركاران برگزار كننده اردوهاي راهيان نور است.

ديابي خاطرنشان كرد: معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان با اعزام و همراهي و هماهنگي گروه مستندساز راهيان نور سپاه استان سمنان نيز موفق به توليد مستنداتي در اين خصوص شده است كه از صدا و سيماي مركز سمنان پخش و در معرض ديد عموم مردم قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار