خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر (عج) گفت: حضور مدیران کارآمد یکی از نکات کلیدی در اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه در کشور، ما دچار کمبود افراد مجرب هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،"پیرامون تبیین شعار سال" اظهار کرد: با توجه به تاکیدات پیاپی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی باید دانست که اقتصاد مقاومتی یک مجموعه ای است که اگر بخواهد تخقق یابد باید درست پیاده شود و بسترها و زمینه های آن فراهم آید.

وی ادامه داد: در ابتدا باید ظرفیت های اقتصاد مقاومتی شناسایی شود، منابع بدرستی بکارگیری شوند و نیروی انسانی و افراد کاردان و متخصص وارد میدان شوند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) افزود: در واقع وقتی این مجموعه تحقق یابد آنگاه شاهد اقتصاد مقاومتی می شویم و در نتیجه بدنبال آن تولید و اشتغال را خواهیم داشت، از این رو یقینا از معضلات اقتصادی و بزهکاری اجتماعی کاهش خواهد یافت و در برابر مسائل اقتصادی دنیا مشکلی نخواهیم داشت.

معبودی ضمن اشاره به فرمایشات رهبری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در مرحله اول حضور مدیران توانمند ،متخصص، کاردان و با روحیه انقلابی نیاز دارد در این صورت است که می‌توان به بهبود اقتصاد کشور امیدوار شد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه اذعان کرد: حضور مدیران کارآمد یکی از نکات کلیدی در اقتصاد مقاومتیاست که متاسفانه در کشور ما دچار کمبود افراد مجرب و متخصص هستیم.

معبودی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به افرادی که سنی از آنها گذشته است در این خصوص اکتفا کنیم مطمئنا در پیشبرد اهداف کشور دچار مشکل می‌شویم و بهتر است از نیروی جوان و کاردان استفاده شود گفتنی است که نیروی جوان نقش کلیدی در اجرایی شدن اهداف و در نتیجه اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن اشتغال و تولید دارد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها