مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک؛
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد شهرستان قرچک در جمع پر شور بسیجیان با بیان اینکه مردم سالاری دینی روی رأی مردم استوار است، گفت: دشمن در صدد از بین بردن رأی مردم از طریق دروغ تقلب است.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج 15خرداد شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان، با اظهار امیدواری برای داشتن سلامت کاری در سال"اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال"، گفت: ماه رجب، ماه میمون، مبارک و ماه ریزش رحمت الهی است.

وی با بیان اینکه مناسبتهای خوبی از جمله ایام البیض در ماه رجب آمده است، ادامه داد: بنده صالح باید تلاش و همت مضاعف کند از این بارش نعمات الهی استفاده کند، هرکس تلاشش بیشتر باشد، بهره وری بیشتری  دارد.

استاد اخلاق با اشاره به اینکه مردم در دنیا به مال و در آخرت با اعمالشان شناخته می شوند، ابراز کرد: هر که کار خوب کند می ماند و آثارش ماندگار می شود.

وی مطرح کرد: به اذعان کارشناسان یک اندیشکده آمریکائی برای براندازی هر کشوری به سه مؤلفه "انقلاب اقتصادی، ارتباطی و انتخاباتی" نیاز هست؛ در انقلاب اقتصادی، دشمن به فکر وابستگی ملتها به خود هستند، در انقلاب ارتباطی، غرب در تلاش هست تا ذائقه ها را به سمت خود بیاورد، مردم را برون نگر کند و هویت های انقلابی را تخریب کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک ادامه داد: مردم سالاری دینی روی رأی مردم استوار است، دشمن هم در صدد از بین بردن رأی مردم از طریق دروغ تقلب است.

وی اضافه کرد: از همین رو رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال در حرم مطهر رضوی فرمود: من پای رأی مردم(هرچه که باشد) ایستادگی می کنم.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان با یادآوری اینکه در دهه های اخیر اکثر نامگذاری و شعارهای سال مبتنی بر اقتصاد بوده است، تصریح کرد: این شعارها نشان از ریشه ای بودن و اهمیت بحث اقتصاد در کشور دارد.

محمد فرخی

ارسال نظرات