طبق آمار امسال 8 هزار نفر طی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان ابهر حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ابهر گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهرهمزمان با سراسر کشور، طرح آرامش بهاری را اجرایی کرد.

علی حیدری با اشاره به اینکه اجرای این طرح از 28 اسفند ماه آغاز شده است و تا امروز اجرای آن ادامه دارد، افزود: اجرای این طرح در پنج بقعه متبرکه انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه طرح آرامش بهاری امسال در امامزادگان اسماعیل (ع) شناط، امامزاده یعقوب (ع)، امامزاده زیدالکبیر (ع) و امامزاده محمد (ع) در حال اجرا است، گفت: همچنین در چهار بقعه نیز خیمه معرفت برای ارائه خدمات مشاوره دایر شده است.

حیدری با اشاره به اینکه استقبال از برپایی خیمههای معرفت مطلوب بود، اضافه کرد: در قالب این خیمه‌ها خدمات مشاوره خانواده، دینی، پاسخگویی به شبهات و تربیت فرزند ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار امسال 5 هزار نفر از خیمه معرفت بازدید کردند، گفت: همچنین در قالب طرح آرامش بهاری نیز 8 هزار نفر در بقاع متبرکه شهرستان حضور پیدا کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه امسال خیمه‌های معرفت شهرستان ابهر در قالبی نوین دایر شده بود، افزود: به علت استقبال مردمی و اقدامات صورت گرفته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر در اجرای طرح آرامش بهاری جزو چهار اداره اوقاف برتر کشور شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مرکزی اجرای طرح به علت اقدامات مطلوب صورت گرفته از اداره اوقاف ابهر تقدیر کرد، گفت: در این ایام همچنین مشاوره وقف نیز به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.

حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 موقوفه در شهرستان ابهر وجود دارد، اضافه کرد: موقوفات شهرستان شامل موقوفات منفعتی و انتفاعی است که شامل مساجد، حسینیه‌ها نیز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر ادامه داد: همچنین در قالب ایستگاه‌های همه واقف باشیم نیز نسبت به ترویج سنت حسنه وقف و مشاوره وقف اقدام شد.

ارسال نظرات