خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

بازدید از نمایشگاه بازی‌واسباب بازی امسال رکورد شکنی بود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه 150 هزار نفر از جشنواره امسال در سرای سعدالسلطنه بازدید کردند که به نوعی رکوردشکنی است
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی و بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی که ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و قرائت متنی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت اسباب‌بازی در زندگی امروز اظهار کرد: تبدیل قزوین به مقصد گردشگری از اهم اهداف مجموعه مدیریت شهری در چند سال اخیر است.

وی با بیان اینکه آمار گردشگران نوروزی در سال 96، 20 درصد افزایش داشته که این نتیجه اقدامات خوب مجموعه مدیریت شهری است، ادامه داد: جشنواره ملی و بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی امسال در 9 روز برگزار شد که یک روز کمتر از سال‌های گذشته بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: عروسک‌های بیش از 30 کشور دنیا و بیش از 21 استان داخلی در جشنواره امسال حضور داشتند و همچنین 6 استان کشور در بحث بازی‌های بومی محلی به رقابت و آموزش روزانه در جشنواره پرداختند.

وزیری‌نژاد با اشاره به اجرای برنامه توسط عروسک‌های غول پیکر استان مرکزی افزود: بیش از 50 برنامه نمایشی ویژه کودکان با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی در جشنواره بازی و اسباب‌بازی سال جاری اجرا شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اتفاق خوب جشنواره امسال، پخش زنده برنامه از شبکه پویا به صورت روزانه بود که با هماهنگی‌های انجام شده به وسیله صدا و سیمای مرکز استان صورت گرفته بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به افتتاح نخستین سایت موزه مجازی عروسک‌های قدیمی به دست وزیر کشور در جشنواره ملی و بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی سال جاری اذعان کرد: با این کار می‌توانیم صاحب موزه عروسک‌های قدیمی شده و مجموعه نفیسی برای نخستین بار در کشور داشته باشیم.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه 150 هزار نفر از جشنواره امسال در سرای سعدالسلطنه بازدید کردند که به نوعی رکوردشکنی است، تشریح کرد: میزان رضایت‌مندی بازدیدکنندگان که با استفاده از 40 آیتم مختلف سنجیده می‌شود در سال 94، 76 درصد، سال 95، 90 درصد بوده و امسال به 93 درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: گردشگران و مسافران بسیاری از خارج از استان به قزوین سفر کرده‌اند که لازم است در این راستا از شهردار شورای اسلامی شهر قزوین، استاندار و معاونان استانداری، صدا و سیما، نیروی انتظامی، شرکت توزیع نیروی برق، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، آموزش و پرورش و غیره تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم قزوین را به نقطه ایده‌آل برسانیم.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها