خبرهای داغ:
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین مطرح کرد:

قزوین جزو نخستین استان‌ها در اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: این استان در سال گذشته، جزو نخستین استان‌ها در کشور در زمینه اجرای مطلوب برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم شناخته شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۸۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نخستین جلسه ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم-اردیبهشت ماه 1396- با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش صبح امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: تبیین جایگاه مقام معلم در هفته معلم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خیراله رحمانی افزود: استان قزوین در سال گذشته، جزو نخستین استان‌ها در کشور در زمینه اجرای مطلوب برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم شناخته شد، انتخاب معلم نمونه باید با شاخص هایی که برجسته است انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با توجه به شاخص‌های کیفی، معلم نمونه را انتخاب و تکریم‌ کنیم و نحوه فعالیت معلم، توان علمی معلم و صلاحیت حرفه‌ای آن در انتخاب معلم نمونه مورد توجه است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: باید در جذب، آموزش و ایجاد مهارت‌ها در معلمان دقت لازم داشته باشیم تا به درستی از نیروی آموزشی در عرصه تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

رحمانی یادآور شد: باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت بخش‌ها و استان در جهت تکریم معلمان در هفته معلم استفاده کرده و با عزم جدی در این راستا تلاش و کوشش کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: تشکیل شورای آموزش و پرورش در هفته‌های آتی مورد تأکید است تا بتوانیم از ظرفیت‌ها در راستای اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم استفاده بهینه داشته باشیم و باید به سمت انتخاب بهترین‌ها برویم که الگوی واقعی دیگران باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت با موضوع تعلیم و تربیت، میثاق با شهدا، همایش تجلیل از فرهنگیان فرزندان شاهد و همایش تجلیل از معلمان نمونه استان از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رحمانی در ادامه گفت: در هفته معلم برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که با تلاش مجموعه ستاد بزرگداشت معلم برگزار می‌شود.

وی مطرح کرد: کارگروه‌های ستاد بزرگداشت مقام ‌معلم در استان و مناطق تشکیل می‌شود و با تمام توان در اجرای برنامه‌ها هفته بزرگداشت مقام معلم، فعالیت خود را دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها