فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:
در فصل بهار تجاوز به عرصه‌های طبیعی بیشتر می‌شود که سعی می‌کنیم با نظارت‌های مستمر شرایط را کنترل کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۹۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه این اداره‌کل در ایام تعطیلات، تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی در اقصی ‌نقاط استان بیست و چهار ساعته مشغول گشت و مراقبت بودند، گفت: عرصه‌های طبیعی زنجان روز طبیعت آرامی را پشت سر گذاشتند.

سرهنگ منصور خسروی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت‌زنی در سطح عرصه‌های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت‌طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام 56 فقره اعزام به گشت کرد.

وی با اشاره به اینکه در روزهایی که گذشت، مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و سپری کردند، افزود: برخی در صدد تخریب منابع‌طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که یگان حفاظت اداره‌کل به شدت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

خسروی خاطرنشان کرد: همچون سنوات گذشته، مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع‌طبیعی داشتند و باید عنوان کرد همکاری مردم با منابع‌طبیعی می‌تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.

وی همچنین به فعال شدن گشت موتوری برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: در فصل بهار تجاوز به عرصه‌های طبیعی بیشتر می‌شود که سعی می‌کنیم با نظارت‌های مستمر شرایط را کنترل کنیم.

ارسال نظرات