رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمدره :

توزیع 6 هزار کیسه زباله در روز طبیعت در شهرستان خرمدره در بین مسافران طبیعت

به همت دوستداران محیط زیست شهرستان، شهرداری خرمدره و اداره محیط زیست شهرستان در روز 13 فروردین در بین مسافران طبیعت تعداد 6 هزار کیسه زباله توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۰۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمدره گفت: در روز 13 فروردین به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت و پراکنده شدن زباله در تفرجگاههای شهرستان خرمدره تعداد 6 هزار کیسه زباله به همت دوستداران محیط زیست شهرستان، شهرداری خرمدره و اداره محیط زیست در بین مسافران طبیعت توزیع شد .

علیرضا حیدری از توزیع 6 هزار کیسه زباله در روز 13 فرودرین در شهرستان خرمدره خبرداد و افزود: به همت دوستداران محیط زیست شهرستان، شهرداری خرمدره و اداره محیط زیست شهرستان در روز 13 فروردین در خروجی های شهر خرمدره در بین مسافران طبیعت تعداد 6 هزار کیسه زباله توزیع شد.

وی در ادامه اظهار داشت: این اقدام به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و پراکنده شدن زباله ها صورت گرفت و در بازگشت شاهد استقبال مردم خوب شهرستان در جمع آوری و بازگردادن زباله ها از طبیعت بودیم.

علیرضا حیدری ضمن تشکر از شهرداری خرمدره و دوستداران محیط زیست شهرستان که در این روز نهایت تلاش خودر ا به کار بستند تا از تخریب و تهدید محیط زیست جلوگیری نمایند گفت: باید عموم مردم نسبت به محیط زیست احساس مسئولیت نمایند و در حفاظت از آن بکوشند.

ارسال نظرات