جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
داراب کلاهی گفت: از جمله اهداف و برنامه های کلی سازمان بسیج طلاب برگزاری کارگاه های آموزشی مبلغین و تهیه کتاب کار برای مبلغین راهیان نور است.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۲۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

محور برنامه های سازمان بسیج طلاب در سال جدیدداراب کلاهی جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با محوریت برنامه های این سازمان در سال 96 بیان داشت: عمده فعالیت های سازمان بسیج طلاب در بخش ساماندهی شبکه مبلغین خواهران و برداران برای بحث اعزام به راهیان نور و گروههای جهادی است.

وی با بیان این مطلب افزود: از جمله اهداف و برنامه های کلی سازمان بسیج طلاب برگزاری کارگاه های آموزشی مبلغین و تهیه کتاب کار برای مبلغین راهیان نور است.

جانشین مسئول بسیج طلاب خاطر نشان کرد: در بحث فرهنگی معرفی شهید شاخص به حوزه های علمیه و نسل جدید روحانیون بسیجی و برگزاری نشست های فرهنگی سیاسی در حورزه های علمیه و همچنین دوره های سرمربیان و اساتید حوزه های علمیه را داریم که از برنامه های محوری سازمان در سال 96 است.

داراب کلاهی در پایان تاکید کرد: عمده فعالیت های سازمان بسیج طلاب در سال جدید نیز با محوریت فرهنگی خواهد بود و جنبه نهضت روشنگری و برنامه های آموزشی دارد و بیشتر فعالیت های ما نرم و در فضای مجازی است.


ارسال نظرات