انتقاد پدرام کریمی از ترویج بی حیایی تی وی پلاس در گفتگو با «بسیج»:
مجری صدا و سیما گفت: شبکه های اینترنتی هم به هر حال درآینده مخاطب بیشتری پیدا کرده و وسعت می یابندولی متاسفانه از این طریق ضربه می زنند. صد در صد باید بر چنین شبکه هایی نظارت شود ولی متاسفانه کاملا رها شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۲۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
پدرام کریمی مجری صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از ترویج بی غیرتی و بی حیایی توسط برخی از شبکه ها و سایت های مجازی از جمله تی وی پلاس گفت: نمی دانم نظارت بر اینها با چه کسی است چون موارد دیگری هم این شبکه داشته و برای دیده شدن بیشتر هر کاری انجام می دهند و با این کار کلا چنین شبکه هایی را زیر سوال می برند.

وی افزود: به هر حال آینده رسانه ای ما دست همین شبکه های این سبکی خواهد بود و به این ترتیب سابقه ذهنی غلطی برای مخاطب ایجاد می کنند. شبکه خانگی هم یک سری تولیدات مبتذل داشت و به این ترتیب سطح خود را نزد مخاطب پایین آورد و بعدا با یکی دو سریال که ساخته شد تا حدودی اعتماد مخاطبان جذب شد.

مجری صدا و سیما اظهار داشت: شبکه های اینترنتی هم به هر حال در آینده مخاطب بیشتری پیدا کرده و وسعت می یابند ولی متاسفانه از این طریق ضربه می زنند. صد در صد باید بر چنین شبکه هایی نظارت شود ولی متاسفانه کاملا رها شده اند به خصوص این شبکه که از حد خود فراتر رفته به هر حال در تمام دنیا یک سری رسانه ها هستند که به مسائل زرد با اهداف خاص می پردازند ولی این نه در فرهنگ ما هست و نه در ادبیات رسانه ای ما وجود دارد و من موارد دیگری هم از این شبکه ها دیده ام که خیلی سطح پایین است.

ارسال نظرات