پایگاه شهدای پاسدار از ناحیه روح الله یزد برگزار کرد:

اقدامی ابتکاری در راستای انجام فعالیتهای فرهنگی در ایام نوروز

پایگاه شهدای پاسدار از ناحیه روح الله یزد به منظور انجام کار فرهنگی و پر نمودن اوقات فراغت بسیجیان، اقدام به فعالیت فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز نمود.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۳۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ، این اقدامات ابتکاری بوده و تحت عنوان سنگر علمی برای پر نمودن اوقات فراغت بسیجیان پایگاه شهدای پاسدار انجام شده است.

مسئول فرهنگی پایگاه شهدای پاسدار در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:تعطیلات نوروز و اوقات فراغت این دوران فرصت خوبی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است که معمولاً به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب دانش آموزان نمی توانند از این فرصت برای پیشبرد برنامه های درسی خود استفاده کنند که عدم برنامه ریزی برای این بازه زمانی می تواند مشکلاتی از جمله سحرخیز نبودن،اوقات فراغت را با سرگرمی و برنامه های تلویزیونی پر کردن و دور شدن از درس و مطالعه منظم را برای دانش آموز به وجود آورد.

بنابراین پایگاه شهدای پاسدار اقدام ابتکاری تحت عنوان سنگر علمی انجام داد بطوریکه بسیجیان در مرحله اول ثبت نام می شدند و بعد طبق برنامه ریزی که شده بود بسیجیان در پایگاه طبق ساعات مشخصی به مطالعه دروس خود می پرداختند و در بین ساعات مشخص شده برای مطالعه برنامه های سرگرم کننده در نظر گرفته شده بود .

وی در ادامه افزود:همچنین به منظور آشنایی بسیجیان با شهدا،هر روز در مورد یکی از شهدا با ایشان صحبت می شده است.خانواده های این بسیجیان در حین اجرای این برنامه بصورت روزانه در جریان برنامه ها قرار می گرفته اند.همچنین در پایان به بسیجیانی که در این برنامه شرکت کرده اند بلیط استخر رضوان شهر به مبلغ ده هزار تومان داده شده است که این بلیط با تخفیف 50 درصدی به این بسیجیان فروخته شده است.

این اقدامات می تواند تأثیر بسیار سازنده ای در جذب حداکثری بسیج داشته باشد.


ارسال نظرات