آغاز طرح آبرسانی به شهرهای کهگیلویه با حضور وزیر نیرو

تاپایان فروردین ماه با حضور وزیر نیرو طرح ملی آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده از تصفیه خانه سد کوثر کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری مسئولان این طرح در ردیف بودجه سال 96 قرار گرفت گفت:حدود 60 میلیارد تومان برای آغاز این طرح در نظر گرفته شده که از این مقدار 30 میلیارد تومان از محل بودجه امسال و حدود 30 میلیارد تومان هم از محل سفر ریاست جمهوری به استان بوده است.
هاشمی پور از برگزاری مناقصه این طرح ملی آبرسانی و مشخص شدن پیمانکار خبر داد و افزود:خوشبختانه موسسه اروندان وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم برنده این مناقصه شد و امید است در کمترین زمان ممکن این طرح را تکمیل و به بهره برداری برساند.
وی سر جمع اعتبارات این پروژه آبرسانی را بیش از 300 میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد:خوشبخاته این طرح تجهیزکارگاه شده و برخی از دستگاههای تخصصی و ماشین آلات سنگین آن در حومه شهر دهدشت مستقر شده و برخی دیگر نیز بزودی مستقر می شود که با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی آن آغاز می شود .
هاشمی پور از بازنگری در مطالعات و طراحی این طرح بزرگ آبرسانی همزمان با اجرای آن خبر داد و گفت: بدون تغییر فنی،کوتاه ترین مسیر برای اجرای این طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستاهای در مسیر انتخاب می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار