خبرهای داغ:
با صدور پیامی اعلام شد؛

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پی شهادت شهید «یدالله ترمیمی»

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان طی پیامی شهادت شهید مدافع حرم «یدالله ترمیمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۳۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، «حجت الإسلام والمسلمین ایوب وردانی» در پی شهادت شهید مدافع حرم «یدالله ترمیمی» أخوی یکی از طلاب مدرسه علمیه صدیقه فاطمه(س) گرگان پیامی صادر نمود که بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد. شهید والامقام «یدالله ترمیمی» و نیز دیگر همرزمان شهیدش که با نثار خون خود در راه اسلام و حفظ مقدسات و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها);  امنیت، آسایش و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، بي ترديد موجباب انهدام بيش از پيش دشمنان آل الله را فراهم خواهند ساخت.
اگر شهید ترمیمی در این راه تقدیم شدند، انقلابیون دیگری در تلاشند تا درخت تناور اسلام را بار دیگر آبیاری نمایند و تاریخ, فداکاری های این مدافعان غیور و متعهد را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب عروج ملکوتی این شهید والامقام را به ساحت قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان گلستان و به ویژه خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، حشر با ائمه معصومین (علیهم السلام) و حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) را از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز مسئلت دارم.   

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار