کارشناس علوم قرآنی شهرستان خاتم مطرح کرد:

اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» ویژه معتکفین/ لزوم ورود خیّرین برای مشارکت در برگزاری مراسم اعتکاف

کارشناس علوم قرآنی شهرستان خاتم گفت: شاید برخی به دلیل مشکلات مالی نتوانند در مراسم اعتکاف شرکت کنند ، بنابراین از همه خیرین و مردم این شهرستان درخواست داریم در صورت تمایل، با کمک های مالی خود در برگزاری این فریضه دینی و معنوی مشارکت کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۳۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، کارشناس علوم قرآنی خاتم اظهار داشت: آیین معنوی اعتکاف هم‌زمان با سایر استان‌ها و شهرستان‌ها در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه مصادف با ۱۳ تا پانزدهم ماه رجب هم‌زمان با میلاد حضرت علی (ع) در مسجد جامع هرات شهرستان خاتم برگزار می‌شود.

مریم کامیاب گفت: معتکفین وعلاقه‌مندان می‌توانند با دست داشتن کپی شناسنامه، کارت ملی و برگ رضایت نامه با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام کنند.

وی از اجرا برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای معتکفین خبر داد و افزود: قرائت نماز معتکفین، قرآن در زلال اعتکاف، تفسیر سوره حجرات و دهر، تفسیر خطبه متقین، جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی و همچنین مراسم مذهبی به مناسبت های مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده در آیین اعتکاف امسال است.

کامیاب با اشاره به اینکه هزینه اعتکاف 40 هزار تومان معین شده است گفت: شاید برخی به دلیل مشکلات مالی نتوانند در مراسم اعتکاف شرکت کنند بنابراین از همه خیرین و مردم شهرستان درخواست داریم در صورت تمایل ، با کمک های مالی خود دربرگزاری این فریضه دینی و معنوی مشارکت کنند.

کارشناس علوم قرآنی خاتم اظهار امیدواری کرد که مسئولان،جوانان و آحاد مختلف مردم در این مراسم ارزشمند شرکت کرده و از برکات معنوی آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار